Over ons
Over ons

Meet the team​

Ben je op zoek naar een moment voor jezelf waarbij je even tot rust wilt komen, lekker wilt ontspannen en een deskundig advies krijgt op het gebied van huidverbetering?

Dan verwelkomen wij jou graag bij Nikstar SkinClinic.

Love To See You!

Benieuwd?
Bekijk onze behandelingen.

Benieuwd?

Bekijk onze behandelingen.

Benieuwd?

Bekijk onze behandelingen.

nikkie-nikstar

NIKKIE

Eigenaresse
brigitte-nikstar

Brigitte

Dermalogica HuidExpert
Anna_Tarapata

Anna

Allround Schoonheidsspecialiste
demi-nikstar

Demi

Dermalogica HuidCoach
Kaylee-nikstar

Kaylee

Dermalogica HuidCoach

Wat bieden wij?

Maatwerk

Door een nauwkeurige huidscan met de Observ520 tijdens een uitgebreid intake-gesprek zijn wij in staat om een gepersonaliseerd behandelplan op te stellen. Zo krijg je precies wat je nodig hebt.

Kwaliteit

Wij blijven voortdurend in ontwikkeling om zo de hoogst mogelijke kwaliteit te kunnen blijven leveren.  Alle Skin Coaches zijn deskundig en blijven up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen door het volgen van trainingen en opleidingen bij Dermalogica.

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een afspraak?

Een afspraak maken kan op verschillende manieren: 

 

 

Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren. 

Hoe kan ik een afspraak annuleren of verzetten?

Mocht je de afspraak niet kunnen nakomen, dan dien je dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan ons door te geven. 

Afspraken kunnen telefonisch, per e-mail of via het contactformulier worden geannuleerd. De tijd voor het annuleren wordt bepaald op het moment dat er gebeld wordt, je het antwoordapparaat inspreekt of het e-mailbericht door ons wordt ontvangen.

Bij niet tijdig annuleren van een afspraak of niet verschijnen op een gemaakte afspraak zijn wij helaas genoodzaakt 50% van de kosten in rekening te brengen, ongeacht de reden van het annuleren. 

Is er parkeergelegenheid?

Parkeren kan in de parkeervakken voor de deur en om de hoek in de Monseigneur Claessensstraat.

Let op!: Betalen moet op reguliere dagen tot 19.00u en op donderdag(koopavond) tot 21:00u, via de parkeerautomaat. Ook bestaat er de mogelijkheid om van de parkeerplaats van de Albert Heijn aan de Brugstraat gebruik te maken. 

Hoe kan ik betalen?

Na de behandeling kan er aan de balie betaald worden met contant geld of via pinbetaling. Je krijgt van ons indien gewenst een factuur via mail.  

Hoe kan het dat ik geen gehoor krijg als ik naar jullie bel?

Het kan voorkomen dat al onze Skin Coaches bezig zijn met een behandeling.  Omdat wij onze klanten graag de volledige aandacht geven, beantwoorden wij geen telefoon tijdens de behandeling. Wanneer je geen gehoor krijgt, kun je de voicemail inspreken.

Indien je een voicemailbericht hebt ingesproken, bellen wij je natuurlijk zo spoedig mogelijk terug. 

Wordt mijn behandeling vergoed door mijn zorgverzekering?

Na de behandeling kan er aan de balie betaald worden met contant geld of via pinbetaling. Je krijgt van ons een factuur via mail, welke je in sommige gevallen zelf kan indienen bij je zorgverzekeraar. Bij een aanvullende verzekering is het mogelijk dat je sommige behandelingen (gedeeltelijk) vergoed krijgt. Hoeveel je vergoed krijgt, is afhankelijk van je verzekering. Je kan dit het beste zelf navragen bij jouw zorgverzekeraar, omdat polisvoorwaarden en vergoedingen sterk aan veranderingen onderhevig zijn.

 

Nikstar SkinClinic is niet verantwoordelijk voor wijzigingen binnen polisvoorwaarden of rechten op vergoeding die gesteld worden door je zorgverzekeraar. 

Kan ik een cadeaubon bij jullie kopen?

Natuurlijk hebben wij voor ieder bedrag of behandeling ook cadeaubonnen! Super leuk om te geven, nog leuker om te krijgen. Uiteraard pakken we de cadeaubon leuk voor je in.

 

Als je even van tevoren belt 046 426 69 15, zorgen wij ervoor dat hij voor je klaarligt als je hem komt ophalen, zodat je niet onnodig hoeft te wachten. 

 

Waarom Dermalogica?

Dermalogica is een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De verpakkingen zijn niet ontworpen om bij je badkamer te passen. Dermalogica besteedt haar tijd liever aan het uitdenken van nieuwe, hightech, effectieve formules. Dermalogica gebruikt nooit gangbare verstoppende en irriterende ingrediënten als minerale oliën, lanoline, chemische kleur- en geurstoffen. Dermalogica kiest voor ingrediënten waarvan bewezen is dat ze werken.

De producten zijn niet getest op dieren, alle verpakkingen zijn biologisch afbreekbaar en recyclebaar. Uit hygiënisch oogpunt zijn de producten verpakt in tubes en flesjes met een pompsysteem. Dermalogica staat voor kwaliteit, pure ingrediënten, resultaat. Kortom: Huidverbetering!  

Alle producten van Dermalogica zijn verkrijgbaar in onze salon en via de shop.